عملنا اكبر مفاجأه😛لخالي حسن حوارات🥳عروسته خلاص اتحجزت😱(طار من الفرحه😳)

  عدد المشاهدات 1,394,212

يوميات ام زياد

2 أشهر قبل

عملنا اكبر مفاجأه😛لخالي حسن حوارات🥳عروسته خلاص اتحجزت😱(طار من الفرحه😳)
♥♥ يا رب يكون الفيديو عجبكم ومتنسوش احلي لايك واحلي اشتراك وتفعيل جرس من احلي اخوات في الكون وشكراً لوجودكم في حياتنا يا احلي جمهور واخوات ♥♥
♥♥ اخوات ام ذياد ومحمد وحسن وحمدي ووفاء ومحمود وسحر ♥♥
يعملوا لايك للفيديو ويشتركوا في القناة عشان يوصلهم كل جديد يا اجدع اخوات في الكووووووووووون

تعليقات
Ah Ah
Ah Ah 2 أيام قبل
كل سنه وانت طيب يا حسن عقبال جوازك
Farah
Farah 3 أيام قبل
انتم ابطال بجد انا بحبكوم اوووي
Marwa Dj
Marwa Dj 4 أيام قبل
عليه افضل. الصلاة السلام وبارك على نبينا وشفعينا محمد ربي يرحمها
Star Pec
Star Pec 4 أيام قبل
كل سنه وانت طيب يا حسن يا رب يعود عليك الايام بخير وتكون معك ام عيالك
Star Pec
Star Pec 4 أيام قبل
محمد زوقك حلو على طول
Ekhlas Fayad
Ekhlas Fayad 5 أيام قبل
هديه رمزيه احلى هدية 🎂😘😍
Hadjazi Malika
Hadjazi Malika 7 أيام قبل
😘😂😂
عبدالله فهد
عبدالله فهد 7 أيام قبل
نيرا خليها تعمل المقلب
Mostafa Mahmoud
Mostafa Mahmoud 7 أيام قبل
ربنا يرحمها ويجعلها من اهل الجنه
Rawda Kamal
Rawda Kamal 8 أيام قبل
ربنا يرحمها ويغفر لها فسيح جناتك ويجعل مثواها الجنة كنت بحبها اوي ربنا يرحمها
Um Ahmed
Um Ahmed 8 أيام قبل
برحمته الواسعة ويجعل مثواها الجنة بحق محمد وال محمدالله يرحمها.
Losanda Romany
Losanda Romany 9 أيام قبل
كول سنه وانتا طيب يا حسن😍😍😍
ذكريات لاتموت
ذكريات لاتموت 9 أيام قبل
الله يرحمها
Rita Hajj
Rita Hajj 11 أيام قبل
Bakkaytine ya Rimas allah y5allilik yehoun😭😭
Sabrin Abdel sameaa
Sabrin Abdel sameaa 12 أيام قبل
فعلا هما ابطال ودمهم خفيف جدااا والبركه فيكم جدهم و جدتهم وخلانهم ربنا يا رب يبا ركلكم جميعا وربنا يفرحكم بيهم ويجعلهم زوريه صالحه
رضوي مؤنس
رضوي مؤنس 14 أيام قبل
العايز نيره تعمل مقلب في زياد تقوله انها هتخلع الحجاب او بتكلم ولد او تطلع بيميكب
Sadjida Soso
Sadjida Soso 14 أيام قبل
ربي يحفظكم
soso
soso 14 أيام قبل
علفكره من غير زعل المقدمه وحش لكن الفديو تحفه
habiba mohamed
habiba mohamed 15 أيام قبل
كل سناياحسن❤👝👍
Aliaa Elbaradiey
Aliaa Elbaradiey 17 أيام قبل
كل سنه وإنتي طيبه يا حسن
Umu Yusra
Umu Yusra 17 أيام قبل
واين الاب
نور على نور
نور على نور 18 أيام قبل
ما يجوز قول الله يقرفك
Sama Ali
Sama Ali 21 أيام قبل
ريماس عسوله خالص
ياأم البنين
ياأم البنين 22 أيام قبل
فدوه اروحلك يعمري اولاد ام زياد الله يرحم روح امكم. وكول عام وانته بالف خير ي حسن ريماس يعمررري 😘😘 فدوه لكلبج ع كلامج وضحكتج الحلوه. اختكم من العراق
Haneen Shaheen
Haneen Shaheen 22 أيام قبل
انا بحبك يا حسن❤️❤️❤️❤️
عبده بودي
عبده بودي 23 أيام قبل
ربنا يسعدكم ياولاد الغاليه ام زياد
Zeinad Ahmed
Zeinad Ahmed 23 أيام قبل
مين ربيصور 😼🙄
لانا جمنج
لانا جمنج 27 أيام قبل
كملو انتو قده ياقوين
مخلصه الانميMKHLST  ALANMy
مخلصه الانميMKHLST ALANMy 28 أيام قبل
جدا
مخلصه الانميMKHLST  ALANMy
مخلصه الانميMKHLST ALANMy 28 أيام قبل
انتو جمدين
maryem wael
maryem wael 28 أيام قبل
مسخره
Mai Ahmed
Mai Ahmed 28 أيام قبل
لايك لريماس
Souhir Raihani
Souhir Raihani 29 أيام قبل
الله يرحمها ويجعل مثواها الجنه اللهم امين يا رب العالمين
أم ساره
أم ساره أشهر قبل
الله يرحمها ويغفر لها
بيكا مصر
بيكا مصر أشهر قبل
الله يرحمها ويغفر لها
Omags Gdustr
Omags Gdustr أشهر قبل
انا خدت اسكرين
Asmaa Kedes
Asmaa Kedes أشهر قبل
ريماس عسوله ربنا يحفظك يا حبيبتي يارب
Asmaa Kedes
Asmaa Kedes أشهر قبل
انتي عسل يا نيرا ربنا يحفظك انتي وأخواتك يارب كملوا وربنا أن شاء الله معاكم
رضا محمود
رضا محمود أشهر قبل
الصابون هيخرج
Ahmed Elsayed
Ahmed Elsayed أشهر قبل
احمد السيد
Najwa Toumi
Najwa Toumi أشهر قبل
سبحان الله كانوا عايشين مع انهم وابوهم في لحظة اصبحوا عايشين مع خوالهم سبحان مقلب قلوب ادعوا حبيبتي ام زياد نجوى من الجزائر
Hayet Ouni
Hayet Ouni أشهر قبل
ربي يفظلكم لبعض يا أحلى خوال في الدنيا الله يرحم ام زياد و يحفظ أبنائها من تونس
Hanaa Sohela
Hanaa Sohela أشهر قبل
محمد انت اطيب حد في الدنيا ربنا يبارك في عمرك ويناولك ماتتمنى يارب
نورا زيدان
نورا زيدان أشهر قبل
ربنا يرحمك يا ام زياد
Mohamed Ahmed
Mohamed Ahmed أشهر قبل
كل سنه وانت طيب يا حسن
Noor Khalifa
Noor Khalifa أشهر قبل
انا اخت اسكرين
الكابتن
الكابتن أشهر قبل
الله يرحمه ام زيد في الجنه ان شاء الله
ابو الفتوح احمد ابو الفتوح
ابو الفتوح احمد ابو الفتوح أشهر قبل
ط١
أسيلا كيدز  Acila Kids
أسيلا كيدز Acila Kids أشهر قبل
اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد
habiba marzipan
habiba marzipan أشهر قبل
كل سنه وأنت طيب يا حسن ♥♥
ســــــــاره🇸🇦
ســــــــاره🇸🇦 أشهر قبل
عسسسل يارب يحفظكم ويحسن تربيتكم ويخلي لكم اهلكم وخوالكم والحج والحجه وابوكم ويطول بعمره لكم.. ويرحم ام زياد ويدخلها الجنه وكل سنه وحسن بالف خير🤲🏻❤️🇸🇦❤️🇸🇦❤️🇸🇦❤️🇸🇦
Basmaa Refaat
Basmaa Refaat أشهر قبل
يا رب يرحمك يا ام زياد
Basmaa Refaat
Basmaa Refaat أشهر قبل
بسم الله ماشاء الله
منوعات حصرية
منوعات حصرية أشهر قبل
ممكن اعرف اسم البرفن
magda Abdelhamed
magda Abdelhamed أشهر قبل
كل سنه وانت طيب يا حسن
magda Abdelhamed
magda Abdelhamed أشهر قبل
الله يرحمها ويغفر لها ويدخلها فسيح جناته
وردات الربيع
وردات الربيع أشهر قبل
بشرة البنات تعبانة من الشمس . حرام عليكوا
Essam Salah
Essam Salah أشهر قبل
ربنا يرحمها ويبارك في أولادها
Nons Mmdouh
Nons Mmdouh أشهر قبل
عتكانهمنبلتبمةىؤرذؤءءؤءرىوزتلىدظوة ة وىىرثففغعخههحجخهععففثثصغقلتسسيكككنتت،،لجحضذودووة♥️
Mema
Mema أشهر قبل
الله يرحم ام زياد ويرحم ابويا يارب ويصبرني ع فراقه يارب يارب ادعولناا ان الله يصبرناااا ع فراقه ويرحمههه رحمه واسعه
hhjgff Tgbk
hhjgff Tgbk أشهر قبل
يا قلبي
اسلام اسلام
اسلام اسلام أشهر قبل
500.000
حبي لربي يكفيني
حبي لربي يكفيني أشهر قبل
معلش لو سمحت اسم البرفان ❤💛
a sh hhf
a sh hhf أشهر قبل
يا حسن انت قولت المثل خلط هو لو صبر القاتل علي المقتول كان مات لوحده
Renad Sapah
Renad Sapah أشهر قبل
كل سنه وانتي طيبه ياقمر
عبدالحليم الحمادي.
عبدالحليم الحمادي. أشهر قبل
الهم صلي وسلم على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
Gehan Saeed
Gehan Saeed أشهر قبل
هيا الحاجه الكبيره ماتت جدتهم
heba heba
heba heba أشهر قبل
صل على نبينا محمد
Zyad&malk Abozaid
Zyad&malk Abozaid أشهر قبل
ربنا يرحمها ويغفرلها زنوبها
منوعات كروية
منوعات كروية أشهر قبل
أنا من فلسطين أنشأت هذه القناة لنأكل منها فقط اريد دعمكم احبائي ، حلمي ان تكبر وتنشهر لا تبخلوا علي ❤️☺️
ملك عمر
ملك عمر أشهر قبل
نتتا
ملك عمر
ملك عمر أشهر قبل
زتععع مم
يوميات دودى محمد
يوميات دودى محمد أشهر قبل
ادعو لام زياد بالرحمة والمغفرة
Smart Wib
Smart Wib أشهر قبل
اعملوا مقلب بس ما تخوف
Smart Wib
Smart Wib أشهر قبل
عيد ميلاد سعيد يا حسن
اسطة
اسطة أشهر قبل
مابتخجلو. قيلين. ادب
Uiuنستنس Ytنؤتسنءن
Uiuنستنس Ytنؤتسنءن أشهر قبل
تؤووبفبزابنتب
محمد علي
محمد علي أشهر قبل
الله يرحمه ويغفر له
Jody Mostafa
Jody Mostafa أشهر قبل
كلسن هوتيب
Robert Reimon
Robert Reimon أشهر قبل
فين هديه محمد
سلسبيل الجنه
سلسبيل الجنه أشهر قبل
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان حبيبتان الى الرحمن
Zyadgamer Zyad
Zyadgamer Zyad أشهر قبل
حسن انا الي اتصورت معاك في الفرح كانت لبس فناليه بيضه كنت قصير
Marim Mohsen
Marim Mohsen أشهر قبل
هاجى بكرة ان شاء الله واشوف كام واحد صلى على سيدنا محمد وعلى آله افضل الصلاة والسلام
خلود
خلود أشهر قبل
يارب يارب لايغير عليكم محبتكم لبعض الله يحفظكم بحفظه
العاب منوعة
العاب منوعة أشهر قبل
كل سنه وانت طيب يا حسن وعقبال مئه سنه
عائلة معاذ
عائلة معاذ أشهر قبل
اجي بكره ان شاء الله واشوف كم عدد محبين النبي صل الله عليه وسلم تسلما كثير
Khalaf Abu
Khalaf Abu أشهر قبل
احمد كتاب
Eman Atia
Eman Atia أشهر قبل
خلاص اتخبط🤣🤣🤣🤣
sama mohamed
sama mohamed أشهر قبل
انا خت اسكرين شوت 😂😂
Nona Ahmed
Nona Ahmed أشهر قبل
كل سنه وانت طيب
Reham Fouad
Reham Fouad أشهر قبل
فينكوا يا حورات مش ظهرين ليه
ahmed moustafa09op09op
ahmed moustafa09op09op أشهر قبل
ماكنة الحلاقة زي بتاعت بابا
Lolo loly
Lolo loly أشهر قبل
نيره انتي قمر اوووي
Gcg Hggg
Gcg Hggg أشهر قبل
انتو فين
منوعات رنا وريناد
منوعات رنا وريناد أشهر قبل
اتمنى تنوروني بوجودك عندي يا احله مشتركين في القناه جديده 😁💜💚💛🧡❤😁😄
منوعات رنا وريناد
منوعات رنا وريناد أشهر قبل
اتمنى تدعو لي ام زياد ربنا يرحمها واسكنها فسيح جناته 😁💚💜❤🧡💛💚💜
انوسي انوسي
انوسي انوسي أشهر قبل
انتوا وين يانيره صار اسبوع منزلتوا فيديو يارب تكونوا بخير 💔😭
Dalal Assi el ahmad
Dalal Assi el ahmad أشهر قبل
محمد وحسن ولله اني احبكم من كل قلبي لينكم حنينين علا ولاد ام زياد
Dalal Assi el ahmad
Dalal Assi el ahmad أشهر قبل
يانيره لازم كليوم تنزلي فيديوهات علا شان تكبرقناتكم وتترزقو منها ولله انتو عيله جميله وانتي يانيره شاطره مشالله عليكي
Tota Elmoshy
Tota Elmoshy أشهر قبل
كل سنه وانت طيب يا حسن
MAS D
MAS D أشهر قبل
انتوا رحتوا فين
تيك توك ندي خالد وحنين وبومبو ❤️🔥
0:19
تيك توك tik tok
عدد المشاهدات 10 ألف
تحدي لا تصيب خطأ✖️😱ماتوقعناش اللي حصل في الاخر😳😝
20:02
يوميات ام زياد
عدد المشاهدات 1.2 مليون
IWC PORTUGIESER Refurbished,Replace the glass #watch repair
1:00
Watch Restoration vlog
عدد المشاهدات 17 مليون
خلط حبر وزئبق
0:53
Hussain Albayaty
عدد المشاهدات 1.6 مليون
تحدي السياره اللي قدامنا تحدد اكلنا😩مش هتصدقوا حصل ايه😱
16:16
اول تجهيزات الفرح 🥳 مفاجأة العريس الجديده 😳
23:42
حوارات - 7warat
عدد المشاهدات 323 ألف
تحدي المشروب الصح ضد المشروب الخطأThe Right Drink vs. Wrong   Drink Challenge
30:36
اول خروجه بالسيارة مع حوارات 😳(مقلبتهم وشقلتطهم😛)
22:55
يوميات ام زياد
عدد المشاهدات 1.3 مليون
IWC PORTUGIESER Refurbished,Replace the glass #watch repair
1:00
Watch Restoration vlog
عدد المشاهدات 17 مليون
خلط حبر وزئبق
0:53
Hussain Albayaty
عدد المشاهدات 1.6 مليون
بلا مال#1 بدايه رهيييبه جددداا  🏁🔥 || FIFA22
14:15
أبرد مياه طبيعية قد سبحت فيها 😨🧊! | #مغامرة عين الذيبة
12:46
عبدالرحمن الشلهوب
عدد المشاهدات 655 ألف
Rawan - La Teghannili [Official Music Video] (2021) / روان - لا تغنيلي
4:12
IWC PORTUGIESER Refurbished,Replace the glass #watch repair
1:00
Watch Restoration vlog
عدد المشاهدات 17 مليون